مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:032022-01-25پزشكي

تشدید نظارت ها بر مدارس همزمان با شیوع امیکرون


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تشدید نظارت ها بر مدارس از زمان شیوع ویروس اومیکرون آغاز شده و تاکنون 90 درصد مدارس مجدد مورد بازدید قرار گرفته اند.

- محمد احمدیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تشدید نظارت ها بر مدارس از زمان شیوع ویروس اومیکرون اظهار کرد: تاکنون 90 درصد مدارس مجدد مورد بازدید قرار گرفته و بازدیدهای 10 درصد دیگر نیز در حال انجام است.

وی افزود: مدارس براساس چک لیستی که وزارت بهداشت مصوب کرده است و با توافق وزرات آموزش وپرورش و وزارت بهداشت و درمان مدارس به صورت منظم مورد بازدید واقع می شوند.

این فرآیند نظارت روی تمامی مدارس در تمام مقاطع از جمله پیش دبستانی، دبستان، متوسطه اول، دوم و همچنین مدارس استثنایی صوت می گیرد.

بر همین اساس مدیر مدرسه باید با مشورت نزدیک ترین پست بهداشتی چک لیست را تکمیل کند.

احمدیان بیان کرد: دراین چک لیست ها امتیاز مدارس باید 85 درصد باشد که بتوانند روند آموزش خود را به صورت حضوری ادامه دهند، اما اگر مدرسه ای امتیاز کمتر از 85 درصد را کسب کنند، تعطیل خواهند شد.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: اگر مدرسه ای به دلیل عدم رعایت آنچه که در چک لیست مدارس آماده است، تعطیل شد باید بعد از رفع مشکلات برای بازگشایی مجدد جلسه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت ها بر مدارس همزمان با شیوع امیکرون

تشدید نظارت ها بر مدارس همزمان با شیوع امیکرون