مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-25اجتماعي

اجرای 30 برنامه مختلف در سطح مدارس لرستان همزمان با ایام دهه فجر


سرپرست آموزش و پرورش لرستان از اجرای 30 برنامه مختلف در سطح مدارس شهری و روستایی این استان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عیسی سهرابی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آموزش و پرورش لرستان بیش از 30 برنامه محوری در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره اینکه رویکرد اجرای این برنامه ها فراگیر بودن و گستردگی آنها در سطح استان است اظهار داشت: برنامه ریزی ها به صورتی انجام شده که همه دانش آموزان مناطق شهری و روستایی استان در جشن های انقلاب سهمی داشته باشند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: بر خلاف سال های گذشته که به چند برنامه کلی در سطح استان و برخی مدارس منتخب محدود می شد امسال با هماهنگی های صورت گرفته و تقسیم وظایفی که بین ادارات و معاونت های مختلف آموزش و پرورش انجام شده در همه مدارس استان با توجه به ظرفیت ها و مجوزهای ستاد استانی کرونا برنامه های مناسب دهه فجر برگزار خواهیم کرد.

سهرابی عنوان کرد: اجرای سرود خیابانی در شهرهای استان و سرود هزار و 357 نفره در خرم آباد، برگزاری مسابقات ورزشی دهه فجر، مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت شهدای هسته ای و خدمات انقلاب اسلامی، برگزاری گفتمان های انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 برنامه مختلف در سطح مدارس لرستان همزمان با ایام دهه فجر

اجرای 30 برنامه مختلف در سطح مدارس لرستان همزمان با ایام دهه فجر