مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:482022-01-25اجتماعي

پیگیری واکسیناسیون نوبت دوم دانش آموزان خوزستان در آستانه ترم جدید


معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای آغاز ترم جدید تحصیلی مدارس در استان خوزستان، نظارت ها تشدید و تزریق دوز دوم واکسن انجام خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای آغاز ترم جدید تحصیلی مدارس در استان خوزستان، نظارت ها تشدید و تزریق دوز دوم واکسن انجام خواهد شد.

محمود معزی در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (5 بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به اتمام امتحانات دانش آموزان اظهار کرد: با توجه به شیوع اُمیکرون، در جلسه روز چهارشنبه اهمیت تزریق دوز دوم واکسن دانش آموزان برای کارشناسان سلامت، روسای ادرات و معاونین پرورشی تشریح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای آغاز ترم جدید تحصیلی مدارس در استان خوزستان، نظارت ها تشدید و تزریق دوز دوم واکسن انجام خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص عدم واکسیناسیون برخی معلمان، گفت: موضوع واکسیناسیون همکاران شهرستان شادگان و دیگر شهرستان هایی که مورد بازدید قرار گرفته اند ارجاع داده شده است.

معزی بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش خوزستان حدود 415 نیرو دارد و تنها 11 نفر از این افراد واکسن تزریق نکرده اند که در برخی از این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری واکسیناسیون نوبت دوم دانش آموزان خوزستان در آستانه ترم جدید

پیگیری واکسیناسیون نوبت دوم دانش آموزان خوزستان در آستانه ترم جدید