مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-25فناوري

وزیر ارتباطات: موتور جست وجوی ایرانی امکاناتی دارد که گوگل ندارد


ذره بین یک موتور جستجوی فارسی، ویژه کاربران ایرانی است که تجربه ای فراتر از جست و جویی عادی را برای کاربران فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: طبق قولی که قبلا در مورد معرفی سرویس های های ایرانی داده بودم، می خواهم یکی از محصولات فناورانه بومی را به شما هموطنان معرفی کنم؛ محصولی که با ابتکار و تلاش جمعی از جوانان نخبه کشورمان و با حمایت همراه اول تولید شده و قابل استفاده است.

وی ادامه داد: ذره بین یک موتور جستجوی فارسی، ویژه کاربران ایرانی است که تجربه ای فراتر از جست و جویی عادی را برای کاربران فراهم می کند.

 ذره بین علاوه بر نمایش نتایج موتورهای جستجو نظیر گوگل از طریق فراجستجوگر خود، امکانات و خدمات ویژه ای ارایٔه می دهد که وبگردی در اینترنت را بهبود می بخشد.

به گفته وی، این موتور جستجو دسترسی کاربران به انواع محتواهای ویدیٔویی، صوتی و آموزشی در دنیای وب و شبکه های اجتماعی را به راحتی امکانپذیر می کند.

حتی بخش آوا در ذره بین انواع محتواها از موسیقی و پادکست گرفته تا مداحی و کتاب های صوتی را بدون نیاز به دانلود در اختیار کاربران قرار می دهد که مشابه آن در موتور جستجوی گوگل هم وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: موتور جست وجوی ایرانی امکاناتی دارد که گوگل ندارد

وزیر ارتباطات: موتور جست وجوی ایرانی امکاناتی دارد که گوگل ندارد