مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-25پزشكي

لزوم کاهش جمعیت بیمار و همراه در مطب های خوزستان


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اطلاع رسانی به پزشکان برای رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و کاهش جمعیت بیمار و همراه در مطب ها خبر داد.

- دکتر حبیب حی بر در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (5 بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب های پزشکان، اظهار کرد: اکنون فصل شیوع بیماری های عفونی تنفسی است؛ حجم زیاد بیمارانی که به مطب ها مراجعه می کنند قابل مقایسه با تعداد بیمارانی که به بیمارستان ها می روند، نیست به گونه ای که شاید تنها یک درصد بیماران به بیمارستان ها مراجعه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به پیک شیوع بیماری های عفونی تنفسی، طبیعتا کنترل جمعیت بیماران در مطب ها مشکل است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این شرایط، اطلاع رسانی به پزشکان برای رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و کاهش جمعیت بیمار و همراه در مطب ها در دستور کار قرار گرفته و همچنان این کار در حال انجام است که امیدواریم در روزهای آینده میزان رعایت پروتکل ها در مطب ها افزایش یابد.

وی بیان کرد: البته گاه پزشکان به دلیل تعیین تعداد ویزیت مشخص، توسط همراهان بیماران تهدید نیز می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کاهش جمعیت بیمار و همراه در مطب های خوزستان

لزوم کاهش جمعیت بیمار و همراه در مطب های خوزستان