مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-25پزشكي

کمبودی در واکسن برکت نداریم/ این واکسن در 4 پایگاه شهر کرمانشاه تزریق می شود


معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه کمبودی در واکسن برکت کرونا در استان نداریم، گفت: این واکسن در مرکز استان در چهار پایگاه تزریق می شود.

- کمبودی در "واکسن برکت" نداریم/ این واکسن در 4 پایگاه شهر کرمانشاه تزریق می شود ایسنا/کرمانشاه معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه کمبودی در واکسن برکت کرونا در استان نداریم، گفت: این واکسن در مرکز استان در چهار پایگاه تزریق می شود.

دکتر سارا شاه آبادی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص کمبود واکسن برکت و نبود آن در بسیاری مراکز واکسیناسیون، گفت: با توجه به اینکه هر ویال واکسن برکت حاوی 10 دُز است، نیاز است که برای باز کردن هر ویال آن تعداد نفرات به 10 نفر برسد، لذا برای سرعت کار تزریق این واکسن در شهر کرمانشاه در چهار مرکز صورت می گیرد.

شاه آبادی گفت: هم اکنون در مرکز استان این نوع واکسن در پایگاه های امام علی(ع)، دانشکده بهداشت، حضرت خدیجه(س) و مجتمع ورزشی کارگران تزریق می شود.

معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: مرکز واکسیناسیون امام علی(ع) در شهرک جهاد، دانشکده بهداشت در میدان ایثار، مرکز حضرت خدیجه(س) در خیابان بهداری و مجتمع ورزشی کارگران در چهارراه رودکی واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در واکسن برکت نداریم/ این واکسن در 4 پایگاه شهر کرمانشاه تزریق می شود

کمبودی در واکسن برکت نداریم/ این واکسن در 4 پایگاه شهر کرمانشاه تزریق می شود