مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-25اجتماعي

انجام 89 هزار کیلومتر برف روبی در کردستان/راه دسترسی 6 روستای کردستان مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: از هفته گذشته تا کنون بیش از 89 هزار کیلومتر برف روبی در سطح محورهای استان انجام شده و راه دسترسی به بیش از 1500 روستا بازگشایی شده است.

- محمدراشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای شروع بارش های اخیر در استان بیش از 89 هزار کیلومتر برفروبی در سطح استان انجام شده است.

به گفته وی، طی این مدت با توجه به وقوع چندین بهمن در محورهای مختلف استان برفروبی جاده ها به صورت مستمر انجام گرفته و بیش از 4 هزار خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با بیان اینکه در شرایط سخت جوی پیش آمده و با توجه به بارش بیش از 50 ساعت تا یک متر برف در برخی محورها چندین مرحله مجبور به ایجاد محدودیت های ترافیکی و بستن محورهای اصلی و فرعی در سطح استان شدیم، گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی استان به جز دو محور سقز به مریوان و سروآباد به کامیاران بازگشایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت راه های روستایی طی چندین مرحله با توجه به شرایط جوی حاکم و بارش شدید برف و کولاک به شدت بحرانی شد، اما خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته از سوی عوامل راهداری و بخش خصوصی توانستیم در کوتاه ترین زمان ممکن راه های روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 89 هزار کیلومتر برف روبی در کردستان/راه دسترسی 6 روستای کردستان مسدود است

انجام 89 هزار کیلومتر برف روبی در کردستان/راه دسترسی 6 روستای کردستان مسدود است