مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-25اقتصادي

فناوران، پلتفرمی برای خرید و فروش اینترنتی امن پیشنهاد دادند


یکی از شرکت های فناور مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، موفق به طراحی و تولید پلتفرم خرید و فروش تضمین شده و امن برای خریداران و فروشندگان شد.

- یکی از شرکت های فناور مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، موفق به طراحی و تولید پلتفرم خرید و فروش تضمین شده و امن برای خریداران و فروشندگان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، علی دانش مدیر عامل این شرکت عضو کارخانه نوآوری پارک پردیس با اشاره به گسترش استفاده از پلتفرم های خرید و فروش اینترنتی در کشور، گفت: از سوی دیگر سو استفاده و کلاهبرداری در این فضا نیز افزایش یافته است و ما برای رفع آن پلتفرم تضمین اپ را طراحی و روانه بازار کردیم.

این پلتفرم برای تضمین سلامت معاملات حضوری و غیرحضوری مورد استفاده قرار می گیرد.

دانش، گفت: ایده ایجاد پلتفرم تضمین اپ، زمانی به ذهن من رسید که در سالهای گذشته وقتی یک خرید اینترنتی انجام دادم و پول را به حساب فروشنده واریز کردم، بعد از آن فروشنده نه جواب من را داد، نه کالایی برای من ارسال کرد و نه حتی پول واریزی من را برگرداند.

این چنین شد که با گذشت چند ماه به کمک دوستان و همکارانم، این پلتفرم را که تضمین کننده معاملات حضوری و اینترنتی بود کلید زده و اجرا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوران، پلتفرمی برای خرید و فروش اینترنتی امن پیشنهاد دادند

فناوران، پلتفرمی برای خرید و فروش اینترنتی امن پیشنهاد دادند