مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-25اجتماعي

15 روستای مهاباد همچنان مسدود/ ارتفاع برف به 3 متر رسید


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مهاباد گفت: تعداد روستاهای مسدود به دلیل تداوم کولاک به 15 روستا افزایش یافته است.

- ارومیه- رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مهاباد گفت: تعداد روستاهای مسدود به دلیل تداوم کولاک در شهرستان به 15 روستا افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن خادمی در این زمینه با بیان اینکه با بیان اینکه هشت روستای این شهرستان برای دهمین روز متوالی همچنان در محاصره برف قرار دارند، افزود: تلاش شبانه روزی عوامل راهداری برای بازگشایی راه دسترسی روستاهای مسدود همچنان ادامه دارد ولی تداوم کولاک کار بازگشایی آنها را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی بیش از 80 روستای این شهرستان که به دلیل بارش برف سنگین از هفته گذشته مسدود شده بود بازگشایی شده است افزود: شب گذشته نیز به دلیل کولاک شدید راه ارتباطی هشت روستای دیگر در منطقه منگور شرقی و غربی در محور مهاباد - سردشت که پیشتر بازگشایی شده بود، دوباره مسدود شد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مهاباد ارتفاع برف در برخی محورهای روستایی را بیش از سه متر اعلام کرد و گفت: هم اکنون در مجموع هشت دستگاه ماشین آلات سنگین که 2 دستگاه آن متعلق به بخش خصوصی است برای بازگشایی این محورهای روستایی شبانه روز در تلاش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 روستای مهاباد همچنان مسدود/ ارتفاع برف به 3 متر رسید

15 روستای مهاباد همچنان مسدود/ ارتفاع برف به 3 متر رسید