مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-25سياسي

موسی نجفی رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی شد


موسی نجفی با حکم محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مدت چهار سال به عنوان رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، موسی نجفی با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مدت 4 سال ریاست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را عهده دار شد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی، دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی (یاوران علمی) آن پژوهشگاه نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه تحول در علوم انسانی ایفا کنید.

 امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه مرجع، علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند دانشگاه اسلامی در حوزه علم و فناوری و سبک زندگی اسلامی_ایرانی با رویکردی تحول گرایانه و مسئله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی به انجام رسانید.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسی نجفی رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی شد

موسی نجفی رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی شد