مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-25اقتصادي

قسطی چشمتان را عمل کنید


با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک مهر ایران کرمانشاه و یکی از پزشکان فوق تخصص چشم استان، امکان پرداخت هزینه انواع جراحی چشم به صورت اقساطی برای افرادی که از تمکن مالی برخوردار نیستند، - فراهم شد.

امروز (پنجم بهمن) تفاهم نامه همکاری بین بانک مهر ایران کرمانشاه و دکتر جلیل امیدیان فوق تخصص چشم منعقد شد که بر اساس آن از این پس افرادی که تمکن مالی کافی ندارند می توانند با استفاده از طرح کالا کارت بانک مهر ایران هزینه عمل جراحی چشم را به صورت اقساطی و با بهره بسیار پایین پرداخت کنند.

محمدرضا نجفی شعاع مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه با اشاره به شرایط اقتصادی نامناسبی که مردم با آن مواجهند و قدرت خرید آنها برای بسیاری از کالاها و خدمات کاهش یافته، اظهار کرد: از همین رو بانک مهر ایران با هدف حمایت از اقشار کمتر برخودار طرحی به نام کالا کارت را راه اندازی کرد.

وی با بیان اینکه این طرح ابتدا برای خرید مایحتاج ضروری مردم از طریق فروشگاه های بزرگ بود، خاطرنشان کرد: سپس طرح را برای خرید لوازم خانگی با فروشگاه های معتبر و البته فروشندگانی که قیمت فروش نقد و اقساط آنها تفاوت نداشت، اجرایی کردیم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران کرمانشاه یادآور شد: در گام بعد سراغ خدمات مورد نیاز مردم رفتیم و مسائل پزشکی را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسطی چشمتان را عمل کنید

قسطی چشمتان را عمل کنید