مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-25اجتماعي

احصای نیازها و آمادگی مجموعه شهرداری تبریز در مقابله با حوادث غیرمترقبه


شهردار تبریز از احصای نیازها و آمادگی بخش های مختلف مجموعه شهرداری در مقابله با حوادث غیرمترقبه چون سیل و زلزله خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از احصای نیازها و آمادگی بخش های مختلف مجموعه شهرداری در مقابله با حوادث غیرمترقبه چون سیل و زلزله خبر داد.

عباس رنجبر روز سه شنبه، پنجم بهمن ماه در جلسه ی فوق العاده مدیریت بحران در شهرداری تبریز اظهار کرد: در راستای آشنایی اعضای ستاد بحران شهرداری با وظایف خود و انجام بهتر آن، برنامه ریزی دقیق و همچنین سنجش میزان آمادگی مدیران در مواقع بحرانی، تشکیل جلسه دادیم که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن اعضای ستاد گرد هم آمدند.

وی افزود: دراین جسله مقرر شد حتی اگر قرار باشد وظایفی بیش از آنچه که در قانون برای شهرداری در مواقع بحرانی تعریف شده است، بر عهده این نهاد شهری بگذارند تا برنامه ریزی و پیش بینی لازم انجام شود.

شهردار تبریز بیان کرد: به این منظور امکانات موجود شهری احصا شده و برای مدیریت بهتر و خدمت رسانی مناسب در مواقع بحرانی برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: تمامی واحدهای ذی ربط چون خدمات شهری، آتش نشانی، مدیریت بحران جمع شده و آمادگی آنها در حوزه ی ماشین آلات و تجهیزات امدادرسانی بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای نیازها و آمادگی مجموعه شهرداری تبریز در مقابله با حوادث غیرمترقبه

احصای نیازها و آمادگی مجموعه شهرداری تبریز در مقابله با حوادث غیرمترقبه