مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-25اجتماعي

100 هزار کیلومتر- باند از راه های آذربایجان شرقی برف روبی شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: به دنبال بارش های اخیر، راهداران با استقرار در راه های ارتباطی استان 100 هزار کیلومتر- باند از راه های استان برف روبی کردند.

- ، اروجعلی علیزاده، با بیان اینکه در سال جاری 12 روز بارش برف و 19 روز کولاک در راه های مختلف استان روی داده است، افزود: در این مدت راهداران یک هزار و 265 مسافر در راه مانده را نیز در راهدارخانه ها اسکان داده اند.

وی اظهار داشت: در اجرای عملیات زمستانی و در بارش های اخیر بیش از 100 هزار کیلومتر- باند از راه های استان برف روبی و نمک و شن پاشی شده و در اجرای این عملیات بیش از 26 هزار تن مخلوط شن و نمک استفاده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در روزهای برفی سال جاری تعداد 6 هزار مورد راه روستای در استان برف روبی شده است، گفت: راه های تحت پوشش برف روبی استان بیش از 14 هزار کیلومتر و نقاط کوهستانی برف گیر 38 نقطه است.

علیزاده، ادامه داد: این اداره کل در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه و بکارگیری همه امکانات و استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در مسیرهای پرتردد به مترددین جاده ها خدمات رسانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار کیلومتر- باند از راه های آذربایجان شرقی برف روبی شد

100 هزار کیلومتر- باند از راه های آذربایجان شرقی برف روبی شد