مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-25اجتماعي

تعطیلی 24 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر


خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: 24 مورد از مشاغل تعطیل شده مربوط به مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند در محدوده خلازیر هستند که به دلیل خطرات و آسیب های جدی زیست محیطی، شناسایی و در پی صدور بند 20 تعطیل و جمع آوری شدند.

همچنین 6 واحد تولیدی پوشاک در خیابان نیایش به دلیل مزاحمت برای شهروندان و آلودگی های صوتی پس از دریافت سه مرحله اخطار و عدم تغییر شغل، تعطیل شدند.

او در ادامه از صدور اخطار به واحدهای تولیدی کفش در ناحیه 3 اشاره کرد و گفت: در همین راستا 20 مورد از کفش فروشی های این محدوده به دلیل مزاحمت و عدم رعایت تمهیدات آتش نشانی اخطار دریافت کردند.

شهردار منطقه 19 در ادامه به تشریح گوشه ای از اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت شهر و حفظ محیط زیست از آلودگی حیوانات مضر شهری پرداخت و بیان کرد: طی اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل جمعیت موش ها، 672 مورد منافذ فعال و غیر فعال شناسایی و طعمه گذاری شد.

هدایت ادامه داد: در همین راستا 60 دریچه یکطرفه نصب، 75 مورد انسداد و اطلاع رسانی لازم نیز به شهروندان درقالب توزیع بیش از 200 بروشور آموزشی صورت گرفته است.

او گشت زنی و جمع آوری سگ های ولگرد را از دیگر اقدمات انجام شده برای نگهداشت شهر عنوان کرد و افزود: طی گشت زنی های انجام شده 71 قلاده سگ ولگرد در پاسخ به پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 24 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر

تعطیلی 24 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر