مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-25اجتماعي

پایان هفته ای ناآرام در استان


رییس گروه پیش بینی و پیش آگاهی های جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به هشدار سطح زرد این اداره کل از تغییر نوع توده هوا و افزایش گرادیان فشاری و وزش باد شدید، - برای برخی از مناطق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علی ملاشاهی، وزش باد نسبتا شدید تا شدید از سمت جنوب غرب و افزایش محسوس و موقتی دما را از جمله پدیده های غالب این سامانه عنوان کرد و گفت: فعالیت این سامانه از بعداز ظهر روز پنج شنبه 7 بهمن ماه آغاز و تا عصر جمعه 8 بهمن نیز ادامه خواهد داشت.

ملاشاهی مناطق تحت تاثیر این سامانه را در روزهای 7 و 8 بهمن ماه 1400 به شرح ذیل اعلام کرد: پنج شنبه 7 بهمن: شمال ایرانشهر و دلگان، مناطق غربی شهرستان زاهدان جمعه 8 بهمن: زاهدان و مناطق مرکزی استان رییس گروه پیش بینی همچنین افزود: در روزهای مذکور شاهد اختلال در عبور و مرور با توجه به کاهش دید افقی، احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و ساختمان ها به ویژه کارگاه های ساختمانی، سقوط و خسارت به تابلوهای تبلیغاتی و همچنین احتمال خسارت به سازه و پوشش گلخانه ها و سالن های پرورش دام و طیور خواهیم بود.

وی با تاکید بر وزش باد شدید، در خانه ماندن افراد گروه های حساس به ویژه کودکان و سالمندان را ضروری دانست و افزود: هموطنان از بازدید و اطمینان حاصل کردن از استحکام سازه و پوشش گلخانه ها و مراقبت از نهال های جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته ای ناآرام در استان

پایان هفته ای ناآرام در استان