مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-25سياسي

سفر دریایی از بندر شهید باهنر به شارجه پس از 2 سال از سرگرفته شد


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر از فعالیت مجدد خط مسافری دریایی بندر شهید باهنر به شارجه بعد از 2سال وقفه بدلیل شرایط متاثر از ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفعالیت این خط مسافری که پیش از این به صورت پایدار انجام می گرفت از اسفند ماه سال 98 متوقف شده بود.

وی افزود: با بهبود شرایط و گسترش تزریق واکسیناسیون از سرگیری فعالیت این خط در دستور کار قرار گرفت که پس از انجام فرآیند قانونی و دیپلماتیک نخستین شناور روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه جاری بندرشهید باهنر را به مقصد شارجه امارات ترک خواهد کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در این رابطه بر انجام واکسیناسیون کامل و همراه داشتن پاسخ تست PSR با 72 ساعت اعتبار تاکید کرد و ادامه داد: مسافران باید هنگام حضور در ترمینال و در طول سفر همه شیوه نامه های بهداشتی مانند (زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی) را رعایت کنند.

محمدی حسینی طول مدت سفر دریایی از بندرشهید باهنر به شارجه را 6 ساعت در شرایط مطلوب آب و هوایی عنوان کرد و افزود: بر اساس پیش بینی صورت گرفته انجام این سفر دریایی دو بار در هفته و با یک فروند شناور مسافری تندرو به ظرفیت 200 نفر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دریایی از بندر شهید باهنر به شارجه پس از 2 سال از سرگرفته شد

سفر دریایی از بندر شهید باهنر به شارجه پس از 2 سال از سرگرفته شد