مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-25سياسي

بیشترین میزان موزه های تخصصی بعد از تهران، در آذربایجان شرقی قرار دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی فعالیت های انجام شده در این اداره را طی دو سال گذشته تشریح کرد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی: بیشترین میزان موزه های تخصصی بعد از تهران، در آذربایجان شرقی قرار دارد ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی فعالیت های انجام شده در این اداره را طی دو سال گذشته تشریح کرد.

احمد حمزه زاده روز سه شنبه، پنجم بهمن ماه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا حوزه ی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به شدت تحت تاثیر قرار داد و حوزه ای که بیشترین آسیب را دید، گردشگری بود.

وی ادامه داد: در دوران شیوع کرونا بخش صنایع دستی ضررهای مالی جدی را دید که برآورد تقریبی آن بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان است و حتی حمایت های دولت نیز در مقابل این حجم از خسارات کافی نبود البته یک سری تسهیلات کرونایی نیز پرداخت شد اما به دلیل اینکه تقریباً در حالت نیمه تعطیل بودیم به طور مناسب از آن استفاده نشد.

وی در رابطه با حوزه ی گردشگری افزود: در دوران کرونا به دلیل مشکلات ایجاد شده نتوانستیم از حوزه ی گردشگری به خوبی حمایت کنیم اما اعتقاد داریم که صنعت گردشگری صنعتی پویا است و می تواند خود را با شرایط روز وفق دهد چراکه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین میزان موزه های تخصصی بعد از تهران، در آذربایجان شرقی قرار دارد

بیشترین میزان موزه های تخصصی بعد از تهران، در آذربایجان شرقی قرار دارد