مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-25سياسي

آغاز اولین جشنواره «قدقامت عشق» در یزد/ رسانه در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند


اولین جشنواره استانی قد قامت عشق با رویکرد ترویج فرهنگ نماز و توجه به کادرسازی برای تمدن اسلامی در استان یزد آغاز کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اولین جشنواره استانی قدقامت عشق که با هدف ترویج فرهنگ نماز برنامه ریزی شده است توجه به معنویت را از جمله مهمترین عوامل توسعه همه جانبه در کشور دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با نگاه به معنویت و پاسداری از ارزش های اسلام ناب محمدی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد و امروز به قدرتی بی بدیل در این عرصه تبدیل شده است.

وی برخورداری از قدرت بازدارندگی و داشتن قدرت متقابل را یکی از دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه نظامی با بهره گیری از معنویت اسلامی عنوان کرد و افزود: تمدن سازی چشم انداز اصلی انقلاب اسلامی بوده و باید بدانیم که برای رسیدن به این مهم کادرسازی در اولویت برنامه ریزی و تدوین راهبردهای اجرایی است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد توجه به معنویت را از جمله مهمترین راهکارهای کادرسازی برای جبهه انقلاب اسلامی دانست و گفت: ترویج فرهنگ نماز با استفاده از ابزار هنر و رسانه در حقیقت اقدام برای پاسداری از ارزش های معنوی اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اولین جشنواره «قدقامت عشق» در یزد/ رسانه در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند

آغاز اولین جشنواره «قدقامت عشق» در یزد/ رسانه در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند