مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-25سياسي

بوشهر رکورددار تخلفات شهرداری ها در کشور/ آماری عجیب از بازداشت شوراها


یکی از ارگان هایی که در این چند ساله با حواشی زیادی همراه بوده، شهرداری ها هستند؛ فساد مالی، رشوه و رانت خواری طی سال های اخیر در بعضی از شهرداری ها کشور که گاهی با همدستی برخی اعضای شورا همراه بوده چنان دیوار بی اعتمادی را میان مردم و این دو نهاد مدیریت شهری بالا برده که کمتر حرفی در باره راه برون رفت از این معضل بنیان برانداز شنیده می شود.

با شروع دوران ریاست سید ابراهیم رییسی در اسفند 1397 بر منصب ریاست عدلیه در تمامی ابعاد قوه قضاییه تحولی به وجود آمد و باید این تاریخ را به مثابه آغاز دستگیری های سراسری مفسدین در شوراها و شهرداری های سراسر کشور حساب کرد.

در همین راستا علیرضا احمدی رییس شورای عالی استان ها در گفتگو با خبرنگار فارس در تاریخ 19 اردیبهشت 1400 گفت: در سه سال گذشته 433 نفر در حوزه شوراهای شهر و روستا شهرداران و کارمندان شهرداری ها بازداشت شده اند.

اما در استان بوشهر شرایط به طوری رقم خورد که در نیمی از شهرستان های استان بوشهر شاهد تخلف، فساد مالی و رانت خواری بوده ایم.

استان بوشهر رکورددار غیرقانونی ها مدیرکل جدید بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر در همایش شهرداران 40 گانه استان بوشهر که در 24 دی ماه سال جاری برگزار شد، گفت: دکتر طالبی، مدیرکل بازرسی و هماهنگی امور استان های وزیر کشور در نامه ای اعلام کرده که است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر رکورددار تخلفات شهرداری ها در کشور/ آماری عجیب از بازداشت شوراها

بوشهر رکورددار تخلفات شهرداری ها در کشور/ آماری عجیب از بازداشت شوراها