مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-25سياسي

نهضت زنان عاشورایی همچنان تداوم دارد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: زنان عاشورایی از نهضت امام حسین(ع) پشتیبانی کردند و این حمایت همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/فارس معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: زنان عاشورایی از نهضت امام حسین(ع) پشتیبانی کردند و این حمایت همچنان ادامه دارد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی سه شنبه 5 بهمن در آیین اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی در شیراز، بیان کرد: این جلسه هم مزین به نام شهد و ایثارگران است و هم عکس شهدا زینت بخش آن است و هم اینکه جلسه متعلق زنان عاشورایی است؛ زنانی که برپا کننده و حافظ عاشورا بودند.

او ادامه داد: اگرچه فرصت به خدمت رسیدن معصومان را نداشته ایم و عصمت علنی را از نزدیک درک نکرده ایم اما وقتی به محضر مادر شهدا و جانبازان می رویم، فتبارک الله احسن الخالقین را می فهمیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: پرچمدار نهضت ایستادگی جریان دفاع از حق، ایستادگی در مقابل ظلم به عموم مسلمین، ایستادگی در مقابل انحراف تاریخ و.

خدیجه کبری فاطمه زهرا هستند.

قاضی زاده با بیان اینکه در بستر تفکر زهرایی این نهضت شکل می گیرد و انسان های همانند خود را تربیت می کند، گفت: از دامن ایشان امام حسن(ع) و حسین(ع) پرورش می یاید که خود علمدار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت زنان عاشورایی همچنان تداوم دارد

نهضت زنان عاشورایی همچنان تداوم دارد