مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-25سياسي

نباید خودروسازی را دست نورچشمی ها و افراد خاص بدهیم


نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی شود که خودروسازی را به دست عده ای از نورچشمی ها و افراد خاص بدهیم و مردم از آن بی بهره باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس (سه شنبه 5 بهمن ماه) و در جریان بررسی سوالات 45 نفر از نمایندگان از وزیر صمت درباره چرایی تعیین نشدن مدیران عامل شرکت های ایران خودرو و سایپا از سوی سهامداران گفت: وزیر صنعت قول داده بود که مدیران عامل ایران خودرو و سایپا از سوی سهامداران تعیین شود و نه از سوی دولت.

وی خطاب به وزیر صمت افزود: در برنامه خود اعلام کردید برای تحقق اهداف ملی از یک طرف باید هماهنگی بین اهداف ملی و اهداف کسب و کار ایجاد شده در بنگاه ها هماهنگی ایجاد شود و در این روند در وهله اول ایجاد هماهنگی در بنگاه های خودرو سازی نقش و وظایف متقابل دولت و بخش خصوصی در این حوزه تبیین شده است.

وی ادامه داد: وزیر محترم اعلام کردند که تقسیم کار مشخصی در این زمینه صورت می گیرد تا دولت بتواند با پرهیز از تصدی گری به نقش هدایت، حمایت و نظارت خود به نحو مطلوب بپردازد و بخش خصوصی هم بتواند نقش خود را ایفا کند.

نوروزی با اشاره به اینکه دولت تنها 5 درصد سهام ایران خودرو و 17 درصد سایپا را دارد گفت: چه کسی اجازه داده است که مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید خودروسازی را دست نورچشمی ها و افراد خاص بدهیم

نباید خودروسازی را دست نورچشمی ها و افراد خاص بدهیم