مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-25سياسي

تشکیل هیأتهای میانجی گری ویژه اختلافات حقوقی حوزه نظام مهندسی در یزد


رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد از تشکیل هیأت های داوری و صلح ویژه حل اختلافات حقوقی حوزه نظام مهندسی ساختمان در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد از تشکیل هیأت های داوری و صلح ویژه حل اختلافات حقوقی حوزه نظام مهندسی ساختمان در آینده نزدیک خبر داد.

محمدرضا حداد در نشست مشترک با حضور رییس سازمان نظام مهندسی و رییس کانون داوری استان حل اختلافات مرتبط با نظام مهندسی را از طریق داوری و میانجی گری مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: با فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و از طریق فضای مجازی می توان شهروندان را ترغیب و تشویق کرد که حل اختلافات حقوقی را نخست به نهادهای داوری و میانجی گری محول کنند که از مزایای آن کاهش در پرداخت هزینه ها و پرهیز از گرفتار شدن در چرخه زمان بر دادرسی در مراجع قضایی خواهد بود.

این مقام قضایی تصریح کرد: یکی از سازمان هایی که بعضاً ممکن است اختلافات حقوقی در انجام مأموریت های ذاتی آن حادث شود و امکان حل و فصل آن از طریق مراجع داوری و میانجی گری است سازمان نظام مهندسی است.

حداد از اعلام آمادگی اداره توسعه حل اختلاف استان در جهت همکاری با سازمان نظام مهندسی استان به منظور تشکیل هیأت های داوری و صلح و سازش در استان خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیأتهای میانجی گری ویژه اختلافات حقوقی حوزه نظام مهندسی در یزد

تشکیل هیأتهای میانجی گری ویژه اختلافات حقوقی حوزه نظام مهندسی در یزد