مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-25سياسي

آیین تکریم از مقام مادران و همسران شهدای لشگر فاطمیون برگزار شد


جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت مقام زن و روز مادر با حضور مادران و همسران شهدای لشگر فاطمیون در اصفهان برگزار شد.

- اصفهان - جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر با حضور مادران و همسران شهدای لشگر فاطمیون در اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئول کانون ایثار و شهادت دبیرخانه خدمت رضوی اصفهان در مراسم تکریم مادران و همسران شهدای لشگر فاطمیون با بیان اینکه جایگاه رفیع مادران شهدا در فرهنگ ایرانی اسلامی جایگاهی خاص و ویژه است، گفت: مادران شهدای والا مقام لشگر فاطمیون فرزندانی را تربیت کردند که سرباز راه اسلام بودند و این فرهنگ برگرفته از مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها است.

مهر انگیز ترکی افزود: امروز محور مقاومت در منطقه به برکت خون شهدا مقتدر و سربلند است و این دستاورد مرهون مادرانی است که فرزندان خود را در راه دفاع از حریم آل الله تقدیم کردند.

وی ابراز داشت: میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حقیقت ولادت فرشته نجات و بشریت و مشعل فروزان هدایت و رستگاری است و انتخاب شایسته این روز به عنوان روز زن و مادر بیانگر اهمیت نقش و جایگاه بانوان و مادران در جامعه اسلامی به ویژه مادران و همسران شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم از مقام مادران و همسران شهدای لشگر فاطمیون برگزار شد

آیین تکریم از مقام مادران و همسران شهدای لشگر فاطمیون برگزار شد