مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-25اقتصادي

تخصیص 10 برابری بودجه برای پیشگیری و اطفای آتش سوزی جنگل ها


طی دو سال گذشته برای اطفای حریق جنگل ها و مراتع ردیف اعتباری مشخصی وجود نداشته است اما با پیگیری های انجام شده سال گذشته تخصیص صددرصدی و امسال نیز تخصیص 10 برابری به میزان 100 میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها در نظر گرفته شده است.

- رییس سازمان جنگل ها گفت: طی دو سال گذشته برای اطفای حریق جنگل ها و مراتع ردیف اعتباری مشخصی وجود نداشته است اما با پیگیری های انجام شده سال گذشته تخصیص صددرصدی و امسال نیز تخصیص 10 برابری به میزان 100 میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در دومین گردهمایی سراسری فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی کشور که روز دوشنبه به صورت ویدیوکنفراس برگزار شد، گفت: نگاه سازمان جنگل ها به حفاظت، حفاظت فنی و مدیریت حفاظتی است و در عرصه های منابع طبیعی که دارای طرح و مجری هستند، حفاظت از آن محدوده برعهده مجریان طرح است و نیروهای منابع طبیعی نقش نظارتی دارند.

وی افزود: هوشمندسازی حفاظت در منابع طبیعی از اهداف بلند سازمان است و یگان حفاظت به عنوان ضابط خاص با جرایم مشهود و جرم مقابله می کند.

منصور یکی از وظایف مهم دفتر فنی حفاظت را تهیه تجهیزات و پشتیبانی از یگان حفاظت برشمرد و گفت: دفتر حفاظت و حمایت با تهیه تجهیزات و توزیع آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 10 برابری بودجه برای پیشگیری و اطفای آتش سوزی جنگل ها

تخصیص 10 برابری بودجه برای پیشگیری و اطفای آتش سوزی جنگل ها