مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-25سياسي

چرا برخی زندگی شان را در معرض دید قرار می دهند؟


فضای مجازی، جایی برای زندگی رویایی؛ فضایی برای چند تکه شدن زندگی و نمایش شخصیت چند هویتی برخی افراد.

- با گسترش شبکه های اجتماعی، فعالیت برخی افراد در فضای مجازی بسیار بیشتر شده به گونه ای که برخی حتی زندگی روزمره خود را به اشتراک می گذارند.

فضای مجازی برای برخی، محلی برای زندگی رویایی و حتی چند هویتی آن ها شده است؛ این افراد بخش خوب زندگی، بخشی از زندگی که دوست دارند داشته باشند را در دنیای مجازی به نمایش می گذارند در حالی که آنچه به نمایش گذاشته اند یا واقعیت ندارد یا تنها بخشی از این واقعیت است و زندگی واقعی و مجازی شان زمین تا آسمان تفاوت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی برای بیشتر دیده شدن یا جذب فالوور در فضای مجازی تن به هر کاری می دهند در حالی که به نمایش گذاشتن کارهای روزمره، خریدهای روزانه، دعواها و آنچه در یک خانواده رخ می دهد علاوه بر اینکه موجب از بین رفتن حریم خانواده می شود، قطعا تبعات دیگری خواهد داشت.

حال این سوال مطرح است، چه می شود که برخی زندگی خصوصی شان را به فضای مجازی می برند؟ حسن خدمتگزار، جامعه شناس در گفت وگو با ایسنا درباره دلایل به نمایش گذاشتن کارهای روزمره اظهار کرد: نوعی از الگوهای تربیتی در چنین رفتارهایی دیده می شود؛ بزرگ شدن افراد در چه شرایطی اجتماعی، قرار گرفتن در معرض چه گزاره های ارزشی یا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی زندگی شان را در معرض دید قرار می دهند؟

چرا برخی زندگی شان را در معرض دید قرار می دهند؟