مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-25سياسي

کار تبلیغ بدون همراهی مردم پیش نمی رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان  با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب درخصوص تبلیغ و جهاد تبیین اظهار داشت: تبلیغ دین، مبارزه با دشمن است و به این صورت نیست که تنها مساله ای معمولی بیان شود، رهبر معظم انقلاب به مداحان هم گفتند نیاز است به تبیین احکام بپردازید.

وی با بیان اینکه دنیای کفر به دنبال تحریف مسائل است، گفت: در این راستا نیاز است که مداحان و روحانیون به تبلیغ دین و تبیین احکام بپردازند.

طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه مبلغ باید تنها فقط خدا را در نظر بگیرد، خاطرنشان کرد: نیاز است که مبلغ برای خدا سخن بگوید، از هیچ موجودی جز خدا نترسد، بداند حسابگر تنها خداست و از دل ها خبر دارد، در این مسیر تنها لفظ کافی نیست و دل هم مهم است.

امام جمعه اصفهان گفت: تمام انبیا و اولیای خدا برای تبلیغ دین، آگاهی دادن به انسان ها و هوشیار کردن آن ها آمدند و بر همین اساس مقام بالایی دارند.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) تأکید کرد: کار تبلیغ کاری عظیم است و بدون همراهی مردم پیش نمی رود، تبلیغ همراه با فهم مستمع مؤثر است و شاهد تاثیر این موضوع در داستان حضرت نوح هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار تبلیغ بدون همراهی مردم پیش نمی رود

کار تبلیغ بدون همراهی مردم پیش نمی رود