مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-25اقتصادي

اتومبیلرانی و موتورسواری البرز در حسرت یک پیست استاندارد


رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز گفت: سالانه بیش از دو میلیارد تومان هزینه جهت انجام مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری در استان البرز  صرف می شود.

- ایسنا/البرز رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز گفت: سالانه بیش از دو میلیارد تومان هزینه جهت انجام مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری در استان البرز  صرف می شود.

اردشیر درویشی در گفت و گو با ایسنا گفت: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز تا کنون هیچ هزینه ای بابت اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی این رشته از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان البرز دریافت نکرده است.

درویشی گفت: این هیات تمامی مسابقات و برنامه های آموزشی خود را طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال به طور منظم انجام می دهد .

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد از قهرمانان و ورزشکاران بنام هیات اتومبیلرانی و موتورسواری در کشور از استان البرز هستند گفت: استان البرز در حوزه اتومبیلرانی و موتورسواری حرف اول را در کشور می زند، این امر موجب شده تا ورزشکاران استان های دیگر جهت حضور در مسابقات کشوری به استان البرز بیایند و از این استان در مسابقات شرکت کنند، اما ورزشکاران این ورزش پرمهیج و پر طرفدار از داشتن یک پیست استاندارد در این استان محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتومبیلرانی و موتورسواری البرز در حسرت یک پیست استاندارد

اتومبیلرانی و موتورسواری البرز در حسرت یک پیست استاندارد