مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-25بين الملل

انصارلله: امارات به ناحق به یمن حمله کرد، منتظر عواقبش باشد


سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: تا زمانی که تجاوز امارات به یمن ادامه داشته باشد، حملات را علیه این کشور با شدت بیشتری ادامه می دهیم.

- سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: تا زمانی که تجاوز امارات به یمن ادامه داشته باشد، حملات را علیه این کشور با شدت بیشتری ادامه می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در جریان مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که امارات نمی تواند در برابر حملات موشکی مقاومت کند، زیرا کشور کوچکی است که مبتنی بر امنیت، اقتصاد و روابط مجموعه ای از شرکت های بین المللی است که در این منطقه فعالیت می کنند.

وی افزود با اینکه امارات از 2018 حملات خود به یمن را متوقف کرد اما این اواخر با فکر تصرف مناطق جنوبی یمن، حملات خود را دوباره شروع کرد.

عبدالسلام خاطرنشان کرد: پس از اعلام امارات مبنی بر خروج از جنگ یمن، انتظار اتخاذ رویکردهای مثبت را از این کشور انتظار داشتیم.

وی ادامه داد: ما هر کشوری را تشویق می کنیم که از تجاوزاتش به ما دست بردارد، زیرا نمی خواهیم کسی به ما حمله کند و ما هم جنگ را نمی خواهیم.

عبدالسلام افزود، امارات به ناحق و آشکارا به یمن حمله کرد و باید عواقب این اقدام خود را متحمل شود لذا تا زمانی که حملاتش به یمن استمرار داشته باشد پاسخ یمنی ها ادامه خواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارلله: امارات به ناحق به یمن حمله کرد، منتظر عواقبش باشد

انصارلله: امارات به ناحق به یمن حمله کرد، منتظر عواقبش باشد