مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-25اقتصادي

سهم 20 درصدی صندوق ملی محیط زیست از عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده


رییس سازمان حفاظت محیط زیست بااشاره به تعدد و تنوع منابع مالی صندوق ملی محیط زیست، گفت: 20 درصد عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده از جمله این منابع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست درمراسم تودیع اعضای هیات مدیره دوم و معارفه اعضای هیات مدیره سوم صندوق ملی محیط زیست، این صندوق را یکی از ظرفیت های مهم محیط زیست کشور عنوان و از بانیان راه اندازی آن تشکر کرد.

وی با تقدیر از خدمات اعضای سابق هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست، اظهار کرد: خوشبختانه صندوق ملی محیط زیست ظرفیت های گسترده ای دارد و نیاز است تا با یک مدیریت جهادی و استفاده از مشارکت های مردمی، از این ظرفیت ها بهره برد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: صندوق ملی محیط زیست می تواند بر اساس راهکارهای قانونی، همه شمول و ارکان سازمان را تقویت کند و امیدوارم این اتفاق در قالب نشست های تخصصی اعضای هیات مدیره صندوق با معاونت های سازمان بیفتد.

سلاجقه با اشاره به تعدد و تنوع منابع مالی صندوق ملی محیط زیست، 20 درصد عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده را از جمله این منابع عنوان و تصریح کرد: صندوق می تواند با بهره گیری از منابع خود، بسیاری از مسایل محیط زیست کشور را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 20 درصدی صندوق ملی محیط زیست از عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده

سهم 20 درصدی صندوق ملی محیط زیست از عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده