مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-25اقتصادي

فاطمی امین: کیفیت پایین خودروهای داخلی را می پذیرم اما ...


وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: وضعیت نامطلوب کیفیت خودروهای داخلی را می پذیرم اما با استفاده از ظرفیتها و توانمندی های موجود می توان این ساختار را اصلاح کرد و برای آن برنامه داریم.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: وضعیت نامطلوب کیفیت خودروهای داخلی را می پذیرم اما با استفاده از ظرفیتها و توانمندی های موجود می توان این ساختار را اصلاح کرد و برای آن برنامه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا فاطمی امین در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به سوال نماینده بناب در خصوص برنامه های این وزارت خانه برای اصلاح کیفیت نامطلوب و پایین خودروهای داخلی بیان کرد: وضعیت نامطلوب کیفیت خودروهای داخلی قابل انکار نیست و عمده خریداران از کیفیت خودروها شکایت دارند اما بنده به این سوال پاسخ می دهم که چرا به این کیفیت رسیدیم و چه برنامه ای باید برای اصلاح آنها صورت گیرد.

به صورت سرانگشتی 70 درصد کیفیت خودروها به کیفیت قطعه باز می گردد و 30 درصد به مونتاژ و خودروساز بستگی دارد کیفیت پایین قطعات نیز به روابط بین خودروساز و قطعه ساز باز می گردد که به درستی تنظیم نشده است.

وی در ادامه گفت: زمانی که خودروساز پول قطعه ساز را به موقع نمی دهد یا قیمت تعیین شده واقعی نیست قطعه ساز نیز لاجرم کیفیت خود را پایین می آورد، کیفیت پایین قطعات نیز منجر به کیفیت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمی امین: کیفیت پایین خودروهای داخلی را می پذیرم اما ...

فاطمی امین: کیفیت پایین خودروهای داخلی را می پذیرم اما ...