مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-25اجتماعي

تعویض بیش از 1300 دستگاه کنتور مشترکان طی روزهای سرد و برفی اخیر


از آغاز بارش سنگین برف و برودت هوا در هفته گذشته تاکنون 1341 دستگاه کنتور مشترکان که بر اثر سرما دچار مشکل شده بود تعویض گردیده است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از آغاز بارش سنگین برف و برودت هوا در هفته گذشته تاکنون 1341 دستگاه کنتور مشترکان که بر اثر سرما دچار مشکل شده بود تعویض گردیده است.

علیرضا تخت شاهی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: با توجه به آغاز بارش سنگین برف و برودت شدید در اواسط هفته گذشته( اواخر دی ماه) تاکنون 3 هزار و 124 مورد یخ زدگی کنتور از سوی مشترکان به شرکت آبفا اعلام شده است.

وی افزود: از این تعداد 1341 مورد منجر به تعویض کنتور شده است؛ همچنین یکهزار و 152 دستگاه کنتور دارای مشکلات جزیی و کوچک بوده اند که مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان بیان کرد: 631 دستگاه کنتور نیز(عمدتا تجاری) که دچار مشکل اساسی بود برچیده و به درخواست مشترک فعلا تا پایان برودت هوا جایگزین نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از بحران و یخ زدگی تمامی واحدهای امداد و حوادث و اکیپ های عملیاتی آبفا به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در خدمت همشهریان هستند.

تخت شاهی در این ایام از مشترکان درخواست کرد که با عایق بندی صحیح کنتورهای آب با پوشال و پشم شیشه و سایر پوشش های مناسب از بروز مشکلاتی چون یخ زدگی کنتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض بیش از 1300 دستگاه کنتور مشترکان طی روزهای سرد و برفی اخیر

تعویض بیش از 1300 دستگاه کنتور مشترکان طی روزهای سرد و برفی اخیر