مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-25اقتصادي

اهدای بیش از 600 میلیون تومان و نیم کیلو طلا برای نوسازی و توسعه عتبات


مجید زنجانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: همکاری و همیاری مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان و اطلاع رسانی دقیق، در اجرای سیاست های این ستاد منجر به پیشبرد بهتر برنامه ها جهت نوسازی و توسعه فعالیت های عتبات می شود.

وی افزود: این شهرستان از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است که به منظور تشویق مردم برای ورود به این امر خطیر می بایست عشق و علاقه مردم به انجام چنین حرکت هایی را ارتقا ببخشیم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ساوه با اشاره به این که در سال جاری تاکنون مردم حدود 630 میلیون تومان برای نوسازی عتبات عالیات کمک کردند، ادامه داد: در این مدت مردم حدود 500 گرم نیز طلا و زیورآلات (به صورت غیر نقدی) مساعدت کردند.

زنجانی همکاری دستگاه های اجرایی و مشارکت بیشتر مردم در بازسازی سریع عتبات عالیات مؤثر دانست و بیان کرد: از این میزان کمک نقدی 196 میلیون تومان توسط یک شهروند ساوجی جناب آقای مطهری (بسیجی و یادگار هشت سال دفاع مقدس) به نیت خیرات برای مادرش بوده است.

وی با اشاره به بدرقه ضریح سرداب مقدس امام زمان (عج) در ساوه در دی ماه امسال، بیان کرد: خیرین این خطه حدود 500 میلیون ریال کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 600 میلیون تومان و نیم کیلو طلا برای نوسازی و توسعه عتبات

اهدای بیش از 600 میلیون تومان و نیم کیلو طلا برای نوسازی و توسعه عتبات