مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-25سياسي

مازاد درآمد استان قزوین به استان بر می گردد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از تأسیس صندوق پیشرفت و عدالت در استان با هدف حمایت از تولید و اشتغال خبر داد و گفت: - مازاد درآمد استان قزین به استان بر می گردد.

فاطمه محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال پیش بینی شده است که در لایحه بودجه سال 1401 صندوق های پیشرفت و عدالت در استان ها ایجاد شود.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: تأمین اعتبارات این صندوق ها از دو محل ملی و استانی است، دولت جهت پشتیبانی از این صندوق 2 هزار میلیارد تومان به ازای هر صندوق تخصیص خواهد داد و مابقی اعتبارات لازم توسط استانداران و از محل منابع استانی و از طریق مشارکت با بخش خصوصی، فروش اموال مازاد و بلا استفاده دولت، جذب سرمایه گذار و همچنین مازاد درآمد در هر استان تأمین می گردد.

محمدبیگی تصریح کرد: از ویژگی های عدالت محور این صندوق این است که هرچه استان ها درآمد مازاد بر هزینه داشته باشند اضافه آن به خود استان برگشته و در صندوق پیشرفت و عدالت واریز می گردد تا در جهت توسعه استان هزینه گردد، در حالی که در سنوات گذشته مازاد درآمد به خزانه واریز می شد و معمولاً استان ها از این درآمد مازاد بهره چندانی نمی بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازاد درآمد استان قزوین به استان بر می گردد

مازاد درآمد استان قزوین به استان بر می گردد