مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-25سياسي

حقوق مشروع کارگران زن براساس قانون کار رعایت شود


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید تلاش کنیم از حقوق کارگران به ویژه کارگران زنی که در کارگاه های اقتصادی و خرد و مشاغل خانگی کار می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 5 بهمن) مجلس و در جریان بررسی گزارش اجتماعی درباره اقدامات دستگاه ها در حوزه زنان اظهار داشت: براساس قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای استفاده از ظرفیت و توانمندی زنان در کرسی های مدیریتی باید اقدامات جدی تری انجام شود.

براساس قاعده ای که در نظام مدیریتی مطرح است، زنان ایران زمین ناتوان نیستند؛ به زنان نباید به صورت ترحم آمیز نگاه کرد؛ حقوق مشروع کارگران زن براساس قانون کار است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا از حقوق همه کارگران به ویژه کارگران زنی که در کارگاه های اقتصادی و کارگاه های خرد و مشاغل خانگی اقداماتی را انجام می دهند، صیانت کنیم.

همچنین باید بیمه زنان خانه دار در کشور عملیاتی شود.

نایب رئویس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: موضوع اشتغال زنان در روستاها باید با توجه جدی تری دنبال شود، همچنین استفاده از ظرفیت زنان در کرسی های مدیریتی اهمیت زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق مشروع کارگران زن براساس قانون کار رعایت شود

حقوق مشروع کارگران زن براساس قانون کار رعایت شود