مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-25سياسي

ایجاد اشتغال پایدار با نگاه خانواده محور برای زنان سرپرست خانوار


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از ایجاد اشتغال پایدار با نگاه خانواده محور برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و خواستار بیمه زنان سرپرست خانوار دارای بیش از 3 فرزند در دستور کارها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در جلسه علنی امروز (سه شنبه 5 بهمن) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: طرح جامعی برای کسب و کار مبتنی بر ایجاد پایدار اشتغال با نگاه به خانواده تنظیم شده است ضمن اینکه طی 14 سفر استانی که با حضور ریاست جمهوری انجام شده، رسیدگی به زنان سرپرست خانوار در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: براساس این طرح جامع، پایداری مشاغل طی 4 سال مورد توجه قرار گرفته است؛ براساس این طرح ازدواج دهه شصتی ها و ارائه تسهیلات برای پیشگیری از خودسرپرستی این زنان در دستور کار قرار گرفته است، همچنین اشکالاتی در ارائه وام های خوداشتغالی 50 میلیون تومانی وجود داشت که بعضاً افراد به 3 ضامن نیاز داشتند، اما اکنون این وام ها به صورت قرض الحسنه و با یک ضامن ارائه می شود.

معاون زنان و خانواده رییس جمهور تصریح کرد: در این میان با همکاری بانک مرکزی مقرر شده کارآفرینانی که زنان سرپرست خانوار را به کار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار با نگاه خانواده محور برای زنان سرپرست خانوار

ایجاد اشتغال پایدار با نگاه خانواده محور برای زنان سرپرست خانوار