مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-25دانش

استاد دانشگاه امیرکبیر مولف برجسته بزرگترین انجمن مهندسی جهان شد


از سوی IEEE بزرگترین انجمن مهندسی جهان ، استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان مولف برجسته برای ماه ژانویه 2022 معرفی شد.

- از سوی IEEE بزرگترین انجمن مهندسی جهان ، استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان مولف برجسته برای ماه ژانویه 2022 معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور گئورک قره پتیان استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر و یکی از برجسته ترین محققان کشور در حوزه شبکه های هوشمند و سیستم های قدرت، به عنوان مولف برجسته انجمن مهندسی جهان(IEEE )معرفی شد.

این استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دلیل بررسی موضوع بهبود کنترل فرکانس چندریزشبکه ها در شبکه های توزیع در ماه ژانویه سال 2022 از سوی این انجمن برگزیده شده است.

انتخاب این استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دو استاد سرآمد دیگر از دانشگاه ایالتی اوهایو آمریکا و ETH زوریخ سوییس در پایگاه اسنادی IEEE Xplore به نشانی https://ieeexplore.

ieee.

org/Xplore/home.

jsp اعلام شده است.

پروفسور گئورک قره پتیان تاکنون موفق به تالیف بیش از 1300 مقاله ژورنال و کنفرانس با بیش از 10 هزار ارجاع در زمینه سیستم های قدرت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وی مولف و مترجم بیش از 15 عنوان کتاب داخلی و بین المللی بوده و جزو یک درصد اول دانشمندان پراستناد جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه امیرکبیر مولف برجسته بزرگترین انجمن مهندسی جهان شد

استاد دانشگاه امیرکبیر مولف برجسته بزرگترین انجمن مهندسی جهان شد