مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-25دانش

اولین فراخوان حمایت و همکاری سازمان جهاد دانشگاهی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نوآوری و شتابدهی جهت وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد که با هدف حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی دارای ایده/ محصول/ فناوری، - مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران جهت جلب حمایت و همکاری نوآوران، استارت آپ ها و کسب و کار های نوپای آموزشی با این مرکز فراخوان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نوآوری و شتابدهی جهت وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد که با هدف حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی دارای ایده/ محصول/ فناوری، استارت آپ ها و کسب و کار های نوپا در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی فعالیت خود را آغاز کرده و آماده دریافت طرح ها و پیشنهاد ها برای همکاری و مشارکت است.

براساس آنچه در این فراخوان اعلام شده است: تأمین مالی و سرمایه گذاری، تولید و عرضه مشترک محصولات و خدمات آموزشی، نمونه سازی و اجرای پایلوت طرح ها و خدمات آموزشی، تجاری سازی دستاورد های پژوهش و فناوری مرتبط با آموزش و منابع انسانی از روش های حمایت و مشارکت علاقه مندان است.

توسعه بازار محصولات و خدمات، تأمین زیرساخت های فنی و تخصصی برای طراحی و توسعه محصولات و فناوری های جدید، استقرار در مرکز نوآوری و ارائه خدمات مشاوره و منتورینگ تخصصی از دیگر شیوه های حمایت و مشارکت منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین فراخوان حمایت و همکاری سازمان جهاد دانشگاهی تهران

اولین فراخوان حمایت و همکاری سازمان جهاد دانشگاهی تهران