مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-25پزشكي

تشخیص زوال شناختی چگونه امکانپذیر است؟


محققان دانشگاه مونترآل در مطالعه اخیرشان تعداد ​جلسات مداخله(intervention) مورد نیاز برای جلوگیری از زوال شناختی در افراد در معرض خطر را تعیین کرده اند.

- محققان دانشگاه مونترآل در مطالعه اخیرشان تعداد ​جلسات مداخله(intervention) مورد نیاز برای جلوگیری از زوال شناختی در افراد در معرض خطر را تعیین کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تی ان، فعالیت بدنی، تغذیه و فعالیت های محرک شناختی همگی به عنوان راه های مناسب برای پیشگیری از بیماری آلزایمر و زوال عقل شناخته شده اند و افراد مسن در معرض خطر می توانند با پیروی از یک سبک زندگی مناسب و رژیم های غذایی و تمرین های بدنی خاص از خود در برابر زوال شناختی محافظت کنند.

در این مطالعه که یافته های آن در مجله Alzheimer s & Dementia منتشر شد، دکتر سیلوی بلویل (Sylvie Belleville) عصب روان شناس دانشگاه مونترآل و همکارانش تعیین کرده اند که چه تعداد از این جلسات مداخله ای لازم است تا از زوال شناختی در افراد در معرض خطر جلوگیری کند.

نتایج مطالعه محققان نشان داد که 12 تا 14 جلسه برای مشاهده بهبود شناخت لازم است.

تا به حال، تعداد جلسات مورد نیاز برای تشخیص این امر ناشناخته مانده بود.

بلویل ، عصب روان شناس و محقق دانشگاه مونترآل گفت: در مطالعات دارویی، تمام تلاش ها برای تعیین دوز درمانی بهینه مورد نیاز برای مشاهده اثرات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص زوال شناختی چگونه امکانپذیر است؟

تشخیص زوال شناختی چگونه امکانپذیر است؟