مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-25سياسي

کمیسیون فرهنگی مجلس، غار علیصدر را مجموعه ای ملی تشخیص داده است


نماینده تهران درباره طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت علیصدر همدان گفت: غار علیصدر از دارایی های ارزشمند کشور برای جهانگردی است و از این رو کمیسیون فرهنگی مجلس غار علیصدر را مجموعه ای ملی تشخیص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مرتضی آقا تهرانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 5 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص تقاضای 31 تن از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از درآمدهاو هزینه کرد و نحوه مدیریت شرکت علیصدر همدان در اجرای ماده 212 قانون آیین نامه داخلی مجلس ابتدا گزارشات دریافتی از دستگاه های مسئول در اختیار نمایندگان قرار داد.

وی افزود: با توجه به اظهار نظر متقاضیان مبنی بر عدم کفایت ارایه اطلاعات به کمیسیون با حضور 14 نفر از اعضای کمیسوین فرهنگی تقاضای تحقیق و تفحص  در 2 محور تصویب شد.

آقا تهرانی خاطرنشان کرد: اینکه تعیین  درآمدهای غار سیاحتی در کجا و چگونه انجام شده است و نحوه مدیریت این مجموعه چگونه است، در این تحقیق و تفحص در دستور کار است.

نماینده تهران با ابهام زدایی از اینکه شرکت غار علیصدر استانی است یا ملی گفت: این غار از دارایی های ارزشمند کشور برای جهانگردی است و از این رو کمیسیون فرهنگی، غار علیصدر را مجموعه ای ملی تشخیص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون فرهنگی مجلس، غار علیصدر را مجموعه ای ملی تشخیص داده است

کمیسیون فرهنگی مجلس، غار علیصدر را مجموعه ای ملی تشخیص داده است