مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:222022-01-25دانش

وزارت علوم: پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه ها به زودی ابلاغ می شود


صندوق رفاه دانشجویان کمک های حمایتی به دانشگاه هایی که در زمینه تامین خوابگاه مشکل داشته باشند، خواهد داشت و در کنار آنها خواهیم بود.

- صندوق رفاه دانشجویان کمک های حمایتی به دانشگاه هایی که در زمینه تامین خوابگاه مشکل داشته باشند، خواهد داشت و در کنار آنها خواهیم بود.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه از وزارت بهداشت درخواست کردیم پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه ها در ترم پیش رو را اعلام کند، گفت: این پروتکل ها به زودی به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

دکتر صمد حاج جباری در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از نیم سال دوم تحصیلی، طی جلسه ای که با وزارت بهداشت داشتیم از آنها درخواست کردیم پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه های دانشجویی را به ما اعلام کنند.

وی در ادامه در خصوص سابقه اجرایی پروتکل های بهداشتی خوابگاه های دانشجویی اظهار کرد: آخرین ورژن پروتکل های بهداشتی خوابگاه های دانشجویی مربوط به شهریور ماه جاری است که با توجه به تغییر شرایط از نظر شیوع کرونا و همچنین توسعه واکسیناسیون در سطح جامعه، از جمله جامعه دانشگاهی، لازم است برای بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم: پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه ها به زودی ابلاغ می شود

وزارت علوم: پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه ها به زودی ابلاغ می شود