مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 07:122022-01-25سياسي

همانند شهدا عمل کنیم تا آیندگان حسرت گذشته را نخورند


رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند و آنان بر اساس آیات قرآن زنده اند، گفت: امروز ما همچون شهدا باید حسینی و زینبی عمل کنیم تا آیندگان حسرت گذشته را نخورند.

- سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر دوشنبه 4 بهمن در یادواره شهدای کربلای 4 و 5 در شهرستان فیروزآباد گفت: یگان ها در دوران دفاع مقدس به صورت منطقه ای دسته بندی می شدند که یگان های شهرستان ها به این شکل دسته بندی می شدند.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با یادآوری این مطلب که فردی که توانسته بود فرماندهی خود را به خوبی نشان دهد، می توانست سلسله مراتب را طی کند و به فرماندهی های بالاتر برسد، تاکید کرد: فرماندهان در کنار نیروهای خود زندگی می کردند.

او با بیان اینکه در دوران تصدی من بر سازمان بنیاد شهید، در یادوراه های مختلف شهدا شرکت کرده ام و در این ایام درک کردم در هر گوشه گوشه این مملکت مردمان دلیر زندگی می کرده اند، افزود: همه شهرستان های ما نقاط اوج و برجسته دارند و افرادی به تاریخ معرفی کردند که هر کدام قهرمانان واقعی هستند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه زندگی نامه بسیاری جانبازان، آزادگان، ایثارگران و شهدای ما نوشته نشده است، اظهار کرد: آنان به موقع کلام امام (ره) را درک کردند، یکی از محورهای دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همانند شهدا عمل کنیم تا آیندگان حسرت گذشته را نخورند

همانند شهدا عمل کنیم تا آیندگان حسرت گذشته را نخورند