مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 04:372022-01-25دانش

پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه ها به زودی ابلاغ می شود


معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه از وزارت بهداشت درخواست کردیم پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه ها در ترم پیش رو را اعلام کند، - گفت: این پروتکل ها به زودی به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

دکتر صمد حاج جباری در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از نیم سال دوم تحصیلی، طی جلسه ای که با وزارت بهداشت داشتیم از آنها درخواست کردیم پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه های دانشجویی را به ما اعلام کنند.

وی در ادامه در خصوص سابقه اجرایی پروتکل های بهداشتی خوابگاه های دانشجویی اظهار کرد: آخرین ورژن پروتکل های بهداشتی خوابگاه های دانشجویی مربوط به شهریور ماه جاری است که با توجه به تغییر شرایط از نظر شیوع کرونا و همچنین توسعه واکسیناسیون در سطح جامعه، از جمله جامعه دانشگاهی، لازم است برای بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها مجدد این پروتکل ها بازنگری شود.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطر نشان کرد: قرار است وزارت بهداشت پروتکل های جدیدی که برای اسکان در دانشگاه ها و خوابگاه ها لازم است را تدوین کرده و یا پروتکل های قبلی را بازنگری کند و طی چند روز آینده این پروتکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه ها به زودی ابلاغ می شود

پروتکل های جدید بهداشتی خوابگاه ها به زودی ابلاغ می شود