مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 01:022022-01-24سياسي

شایعات روزهای اخیر؛ از اهتزار پرچم آمریکا تا زنده شدن مرده


در روزهای اخیر، فضای مجازی شایعات زیادی را به خود دید؛ شایعاتی که در سایه بی اطلاعی و پایین بودن سواد رسانه ای ما بسیار دست به دست می شود و گاهی خودمان به آن ها ضریب می دهیم.

- از شایعه تا واقعیت: روزهای اخیر نیز شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شد از شایعاتی که با توجه به سفر رییس جمهور به مسکو و درپی تقویت روابط ایران و روسیه شدت پیدا کرد(اینجا بخوانید)تا شایعاتی که از سر بی اطلاعی مردم دست به دست شد و دروغ های همیشگی ضدانقلاب برای تشویش افکار عمومی.

  * شایعه علیه امیر فرزاد اسماعیلی طی روزهای گذشته شایعات مختلفی در خصوص زندانی جاسوسی و حتی اعدام امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در فضای مجازی منتشر شده است.

  اما پیگیری های خبرنگار فارس حاکی از آن است که هیچ یک از این شایعات صحت ندارد و امیر اسماعیلی در سمت دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش مشغول به فعالیت است.

پیشتر شایعه کرده بودند که دلیل جابجایی وی از پدافند هوایی، حضور جنگنده های اف-35 اسراییلی در آسمان ایران و عدم رهگیری آنها از سوی قرارگاه پدافند هوایی بوده است.

  دروغ BBC درباره تیراندازی در زنجان  بی بی سی فارسی بود این بار هم بار با استفاده از حربه قومیت گرایی دست به شایعه سازی زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعات روزهای اخیر؛ از اهتزار پرچم آمریکا تا زنده شدن مرده

شایعات روزهای اخیر؛ از اهتزار پرچم آمریکا تا زنده شدن مرده