مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 00:272022-01-24سياسي

10 پرسشی که مسئولان طرح ملی مسکن در اراک باید پاسخ دهند


سخنگوی شورای شهر اراک با طرح پرسش هایی در 10 محور از مسئولان طرح ملی مسکن در اراک خواست که نسبت به این سوالات به مردم پاسخ دهند.

- ، عباس خسروانی، شامگاه دوشنبه در نطق پیش از دستور در صحن علنی شورای شهر اراک اظهار کرد: ما امروز در اجرای پروژه های کلان بیش از سرمایه اقتصادی به سرمایه اجتماعی نیاز داریم.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم گرفته شده در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زمین های اوقافی کمربندی شهر اراک حد فاصل دانشگاه پیام نور و مجتمع خاتم الانبیا سوالاتی از سوی کارشناسان و مردم مطرح است که خواهشمند است مسئولان مربوطه در این خصوص پاسخ مناسبت را جهت اطلاع شهروندان اراکی ارائه کنند.

سخنگوی شورای شهر اراک عنوان کرد: تغییر کاربری و گنجاندن زمین 70 هکتاری اوقافی در محدوده شهر اراک با چه شرطی صورت گرفته است؟ آیا شرط استفاده صرف در امر ساخت مسکن ملی لحاظ شده است؟ به عبارتی اگر به هر دلیلی قرار بر عدم ساخت مسکن ملی گرفته شود این زمین ها همچنان در محدوده شهر با کاربری مسکونی باقی می مانند؟ خسروانی ادامه داد: تغییر کاربری این زمین در حالی که جزو زمین های حاصلخیز درجه یک محسوب می شود چه توجیحی دارد.

آیا تبصره 2 ماده 9 قانون جهش تولید و تأمین مسکن در آن رعایت شده است؟ وی ادامه داد: قائل شدن سهمیه ادارات دولتی ناشی از چه حقی است که س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پرسشی که مسئولان طرح ملی مسکن در اراک باید پاسخ دهند

10 پرسشی که مسئولان طرح ملی مسکن در اراک باید پاسخ دهند