مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 00:122022-01-24دانش

حمایت بهزیستی زنجان از 500 دانشجو


مدیر کل بهزیستی استان زنجان از حمایت بهزیستی از 489 دانشجو خبر داد و گفت: از این تعداد 311 نفر دارای معلولیت و 169 نفر نیز در حوزه حمایتی و 9 نفر نیز از فرزندان امدادبگیران زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان هستند که شهریه آنها بصورت ترمی پرداخت می شود.

- محمد محمدی، مدیر کل بهزیستی استان زنجان در گفت و گوبا فارس افزود: در حال حاضر 60 نفر دانشجو در مقطع کاردانی، 331 نفر در مقطع کارشناسی، 84 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 14 نفر در مقطع دکتری در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی در حال تحصیل هستند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: از همه دانشجویان می خواهیم در سامانه دانشجویی ثبت نام کنند و اگر دانشجوی دانشگاه های دولتی باشند کمک هزینه و بقیه برنامه ریزی های مورد لزوم انجام می شود و اگر هم دانشجوی دانشگاه های غیردولتی هستند کمک هزینه ها و شهریه های تحصیلی پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان یا خودشان رأسا باید در سامانه student.

behzisti.

net ثبت نام کنند و یا با کمک و راهنمایی مراکز مثبت زندگی این ثبت نام را انجام دهند، یادآور شد: این سامانه از سایت بهزیستی کشور نیز قابل دسترسی است و فرایند پرداخت شهریه حمایتی کاملا الکترونیکی و بدون مراجعه دانشجو به مراکز بهزیستی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بهزیستی زنجان از 500 دانشجو

حمایت بهزیستی زنجان از 500 دانشجو