مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 00:122022-01-24سياسي

فاطمه (س) همانند علی (ع) در ویژگی های علمی و عملی همتا ندارد


عضو مجلس خبرگان رهبری در جشنواره مردمی شمیم عطر فاطمی گفت: حضرت فاطمه (س) همانندحضرت علی (ع) در ویژگی های علمی و عملی همتایی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محمد حسن فاضل گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در جشنواره مردمی شمیم عطر فاطمی که در فضای باز بوستان شهید زین الدین برگزار شد، با بیان اینکه مکتب اسلام برای معرفی یک انسان کامل، دو ویژگی بسیار ارزشمند و موثّر را بیان می کند، گفت: ویژگی اول، بُعد علمی، دانش، بینش، فهم و معرفت است و خصوصیت دوم، مساله ی پایبندی و عمل به دانسته های خود می باشد.

وی با اشاره به ویژگی های حضرت زهرا سلام الله علیها، ایشان را برتر از مُلک و ملکوت دانست و گفت: حضرت فاطمه علیهاالسلام، برتر از سماوات سبع است و اشراف بر عالم هستی و امکانش دارد.

آیت الله فاضل گلپایگانی، زهرای اطهر سلام الله علیها را مظهر جمال و جلال الهی معرفی کرد و با تاکید بر اینکه نوع نگاه ایشان، یک نگاه دیگری به عالم و هستی است افزود: فاطمه کسی است که از چشمه ی زلال علم و عمل سیراب شد.

وی حضرت صدیقه کبری را عالم ترین، کامل ترین و عاقل ترینِ افراد پس از رسول خدا دانست و گفت: این دختر، از آن میوه بهشتی به ثمر نشست و مصداق واقعی اصلاب شامخه و ارحام مطهره می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمه (س) همانند علی (ع) در ویژگی های علمی و عملی همتا ندارد

فاطمه (س) همانند علی (ع) در ویژگی های علمی و عملی همتا ندارد