مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:022022-01-24سياسي

دانشگاه اسلامی دانشگاهی است که تربیتی و مهارتی باشد


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گفت: دانشگاه زمانی اسلامی خواهد شد که تربیتی و مهارتی بشود به طوری که دانشگاه باید یک فرد شکوفا شده ی برخوردار ازمهارت و تخصص را تربیت کند.

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان: دانشگاه اسلامی دانشگاهی است که تربیتی و مهارتی باشد ایسنا/ایلام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گفت: دانشگاه زمانی اسلامی خواهد شد که تربیتی و مهارتی بشود به طوری که دانشگاه باید یک فرد شکوفا شده ی برخوردار ازمهارت و تخصص را تربیت کند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر غلامرضا غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در این نشست اظهار کرد: لازمه اسلامی شدن دانشگاه ها این است که نظام آموزشی، تربیتی شود یعنی آموزش در متن تربیت بیاید مانند نظام حوزوی که توانسته آموزش را در متن تربیت جاری کند.

وی گفت : وقتی که جریان آموزشی یک جریان تربیتی باشد محتوای علم و نتیجه بخشی آن هم تقویت خواهد شد و اگر تربیتی نباشد نظام آموزشی به عبارت تبدیل می شود و اگر در این نظام آموطشی برخوردار از نمره قبولی بشوید، نشان دهنده موفقیت شما است که ثابت شده به دست آوردن نمره برای همه دست یافتنی است اما در این میان تولید تربیت چقدر دست یافتنی شده است؟ مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اسلامی دانشگاهی است که تربیتی و مهارتی باشد

دانشگاه اسلامی دانشگاهی است که تربیتی و مهارتی باشد