مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-24سياسي

برخورد قاطع و فوری با ساخت و سازهای غیر مجاز/ لزوم کاهش تولید زباله


سرپرست فرمانداری لنگرود، بر برخورد قاطع، قوی و فوری با ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و متذکر شد: اقلام مورد نیاز مردم برای ایام عید و ماه رمضان از هم اکنون تمهید شود و اصناف با کم فروشی ها و گران فروشی ها مقابله کنند.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری لنگرود، بر برخورد قاطع، قوی و فوری با ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و متذکر شد: اقلام مورد نیاز مردم برای ایام عید و ماه رمضان از هم اکنون تمهید شود و اصناف با کم فروشی ها و گران فروشی ها مقابله کنند.

محمدرضا جلالی در شورای اداری شهرستان لنگرود، با اشاره به اعتماد مردم به دولت مردمی آیت الله رییسی و حضور نیروهای انقلابی و جهادی در دستگاه ها و سازمان ها، اظهار کرد: باید برای تحقق آرمان های انقلاب تلاش کنیم و در این راستا از ظرفیت اندیشمندان و نخبگان جوان بهره خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد امید در مردم، افزود: مردم به ویژه جوانان باید یک تصویر روشن و مطمئن از آینده داشته باشند و لذا باید برای اعتمادسازی تلاش کنیم.

سرپرست فرمانداری لنگرود، الگوهای اقتصادی اجرا شده در کشور طی چند دهه اخیر را دارای خروجی مناسب ندانست و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم درصدد سامان دادن به نابرابری ها و بهبود معیشت است و لذا به عنوان نمایندگان دولت باید از ظرفیت آحاد مردم به ویژه نخبگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع و فوری با ساخت و سازهای غیر مجاز/ لزوم کاهش تولید زباله

برخورد قاطع و فوری با ساخت و سازهای غیر مجاز/ لزوم کاهش تولید زباله