مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 20:482022-01-24اجتماعي

حمله یک قلاده پلنگ به چوپانی در گیلان/ حال فرد مصدوم مساعد است


این فرد پس از اینکه گوسفندان خود را به کوه برای چرای می فرستد یک قلاده پلنگ به سمت دام ها حمله ور می شود و سپس با چوپان درگیر می شود که چوپان از ناحیه سر و دست جراحت پیدا می کند.

- این فرد پس از اینکه گوسفندان خود را به کوه برای چرای می فرستد یک قلاده پلنگ به سمت دام ها حمله ور می شود و سپس با چوپان درگیر می شود که چوپان از ناحیه سر و دست جراحت پیدا می کند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گیلان از اظهارات فردی مبنی بر حمله احتمالی یک قلاده پلنگ به وی در ارتفاعات روستای پنو در بخش اطاقور این شهرستان خبر داد.

ایوب زارع در گفت وگو با خبرنگاران گفت: به دنبال کسب گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ به یک چوپان در روستای پنو از بخش اطاقور شهرستان لنگرود، سریعا با هماهنگی فوریت های 115 این چوپان به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود انتقال داده شد.

وی افزود: این اظهارات فرد مصدوم به نام حسین بازگیر است که جوان حدودا 31 ساله بوده و ساکن روستای پنو است؛ این فرد پس از اینکه گوسفندان خود را به کوه برای چرای می فرستد یک قلاده پلنگ به سمت دام ها حمله ور می شود و سپس با چوپان درگیر می شود که چوپان از ناحیه سر و دست جراحت پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله یک قلاده پلنگ به چوپانی در گیلان/ حال فرد مصدوم مساعد است

حمله یک قلاده پلنگ به چوپانی در گیلان/ حال فرد مصدوم مساعد است