مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-24اقتصادي

خرید تضمینی 280 تُن مرغ در فارس


مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از خرید تضمینی 280 تُن مرغ در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رهام رحمانی گفت: فرایند خرید تضمینی با هدف حمایت از تولید کنندگان و همچنین تأمین نیاز بازار در ماه های آینده بویژه ماه محرم و رمضان انجام می شود.

وی با بیان این که تقویت ذخایر استراتژیک استان از دیگر اهداف خرید تضمینی است، اظهار داشت: این آمادگی در مجموعه پشتیبانی امور دام وجود دارد که تا زمان تکمیل ظرفیت سردخانه ها خرید تضمینی انجام شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس اظهارداشت: بر این اساس زمینه عقد قرارداد با تولیدکنندگان مرغ فراهم شده و پشتیبانی امور دام مرغ منجمد را به صورت شیرینگ شده در وزن های ½ تا 1/8 کیلوگرم از مرغداران یا صاحبان زنجیره های تولید و اتحادیه های مربوطه خریداری می کند.

رحمانی با بیان این که مرغداران برای عقد قرارداد می توانند به اداره کل پشتیبانی امور دام فارس مراجعه کنند، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته هر کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت 30 هزار تومان از مرغداران خریداری می شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس همچنین به خرید مرغ منجمد نژاد آرین به قیمتی بالاتر از قیمت مصوب اشاره و خاطرنشان کرد: با هدف حمایت از تکثیر و تولید مرغ نژاد آرین، این مرغ در اولویت خرید قرار دارد و قیمت آن 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی 280 تُن مرغ در فارس

خرید تضمینی 280 تُن مرغ در فارس